sobota, 4 października 2014

Moja decyzja

Siadam do pisania bloga o takim niewymownym temacie, że już wszystko jasne:

Postanowiłam, że w najbliższych wyborach samorządowych będę kandydowała do Rady Miasta Wołomin. A na pytanie "dlaczego" odpowiadam, że nie było innej opcji:


Od kilku lat aktywnie działam na rzecz Wołomina - wymyśliłam klub mam i go zorganizowałam. Z czasem ta inicjatywa przekształciła się w Fundację Mamy Wołomin, która wspiera rodziny w wychowaniu i opiece nad dziećmi oraz działa na rzecz mieszkańców. 


W fundacji pełnię rolę Prezesa i jestem odpowiedzialna za generowanie nowych pomysłów, za pisanie wniosków i prowadzenie projektów. Uwielbiam to, co robię zwłaszcza, gdy widzę, jak dużo osób chce korzystać z efektów mojej i całego zespołu pracy.


W samym 2014 r. byłam kierownikiem projektów, w których łącznie zorganizowałam 200 wydarzeń w Wołominie i w całym powiecie, w większości bezpłatnych dla uczestników. Wierzę, że takie działania poprawiają jakość życia i przyciągają do nas kolejnych mieszkańców. A ponieważ bardzo mi zależy na tym, by miejsce mojego zamieszkania było przyjaznym i atrakcyjnym dla ludzi, to chcę swoją energię jeszcze mocniej wykorzystywać na rzecz rozwoju Wołomina. 

Oto kilka zdjęć z projektów, które realizowałam w ciągu ostatniego roku:
 zajecia rozwojowe dla dzieci 0-3 w Radzyminie

  klub mam w Wołominie

 warsztaty dla rodziców w Wołominie

   warsztaty dla rodziców w Radzyminie 

 teatrzyk dziecięcy

 bal karnawałowy

 zajęcia w bibliotece w Wołominie


 zajęcia rozwojowe w Wołominie

 grupy zabawowe w Zielonce

 wizyta w stajni w Zielonce

 piknik rodzinny w Zielonce 

 Lato w Zielonce 

 festyn w Wołominie

 animacje letnie w Wołominie

 piknik w Wołominie

 wieczory z grami planszowymi w Wołominie

 gry planszowe w Tłuszczu

 spotkania dla seniorów w Wołominie


Jest tego na tyle dużo, że wybrałam tu jedynie kilkanaście zdjęć z imprez i projektów, które realizuję na rzecz mieszkańców Wołomina i okolic. Bez względu na to, czy zostanę Radną, czy nie, działać będę dalej. Z tym, że jako Radna na pewno na wielu kolejnych polach :)



Proszę o głosy w dniu 16 listopada 2014 r.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz