niedziela, 19 października 2014

Lista kandydatów na radnych w Wołominie


Jest już w internecie lista kandydatów startujących do Rady Miejskiej w Wołominie, a znaleźć ją można na stronie http://wybory2014.pkw.gov.pl/pl/gminy/view/143412. Jak widzicie, KWW Inicjatywa Samorządowa wystawił 23 kandydatów na Radnych, w tym mnie w okręgu nr 13.


Co do strony PKW, prawdę mówiąc, w XXI wieku oczekiwałabym czegoś bardziej nowoczesnego - użytecznego i przyjaznego, a na pewno obszerniejszego w dane o kandydatach. W sumie szkoda, że na stronie dotyczącej wyborów nie ma możliwości dodania choć krótkiego opisu do nazwiska kandydata.

Poszperajcie, kto w Waszym okręgu startuje - tym razem, dzięki systemowi jednomandatowych okręgów, oddajemy głos na konkretną osobę - w każdym okręgu zostanie wybrany najlepszy lub najlepsza :) 

W okręgu, w którym ja startuję - czyli nr 13 osiedle Lipińska I - mam czterech kontrkandydatów. Niestety nic o nich nie wiem, poza imieniem, nazwiskiem i wiekiem - jeden z nich zerka na mnie ze słupa sprzed domu. A myślę, że mieszkańcy mający za miesiąc zdecydować o swoim przedstawicielu na kolejne 4 lata, powinni mieć prawo dowiedzieć się czegoś więcej o nas - kandydatach.

Na tym blogu będę starała się przedstawić swoją kandydaturę.

Zapraszam do przejrzenia strony JA JAKO RADNA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz