poniedziałek, 23 lutego 2015

Gramy w planszówki_1 marca 2015

Mój start w minionych wyborach samorządowych nie przyniósł celu, jakim miał być mandat radnej w Wołominie. Doprowadził natomiast do innej sytuacji - poznałam co najmniej kilka osób, które działają i chcą wciąż aktywnie wspierać Wołomin i mieszkańców.

W jednej z luźnych rozmów okazało się, że moi współkandydaci zdumieni są faktem, że ja i moi dorośli znajomi spędzamy wolny czas przy grach planszowych. Ustaliliśmy wówczas, że już po wyborach, bez względu na ich wynik, zorganizujemy popołudnie z grami - spotkanie otwarte dla wszystkich chętnych.

I tak oto miło mi poinformować, że w dniu 1 marca w godzinach 12-16 będziemy grać. Jako Fundacja Mamy Wołomin posiadamy ponad 30 gier, w tym karciane, planszowe, ekonomiczne, towarzyskie. Ja też mam kilkanaście swoich gier, np. Kolejkę, Carcassone, Osadników z Catanu. Nie są to gry typu Chińczyk czy Monopol, które możecie znać i które - powiedzmy sobie szczerze - są nudnawe...

Oto część naszej kolekcji:




 
Zapraszamy Was na wspólne spędzenie czasu w najbliższą niedzielę, 1 marca.
Od godziny 12:00 czekać będziemy w Fabryczce przy ul. Orwida w Wołominie. Będziemy mieć ze sobą gry, będziemy w kilka osób gotowi pomóc Wam w rozgrywkach.
Możesz przyjść sam, możesz przyjść w grupie. Możesz zabrać ze sobą dzieci - mamy kilka tytułów dziecięcych, a dla najmłodszych przygotujemy kącik z grami i zabawkami.
Jeśli masz gry, w które lubisz grać, przynieś ze sobą - na pewno znajdziesz chętnych do rozegrania partyjki :)

Spotkanie jest bezpłatne, zorganizowane własnymi siłami. I w tym miejscu dziękuję Dominikowi K. i Ani G. za pomoc w organizacji tego wydarzenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz