sobota, 8 listopada 2014

Każdy powód jest ważny

W ubiegłym miesiącu podczas konferencji, jaka odbyła się w Pałacu Prezydenckim, a która dotyczyła Wyborów Samorządowych, przedstawiono nam film, który na mnie zrobił naprawdę duże wrażenie. Może to kwestia murów, w jakich się znalazłam czy osób mi towarzyszących tego dnia - ale dosłownie łza mi się zakręciła w oku. Pomyślałam wtedy, że byłoby cudownie, gdyby faktycznie każdy z nas odnalazł w sobie powód i poświęcił kilkanaście minut swojego drogocennego życia na zagłosowanie w dniu 16 listopada.

Oglądając filmik po raz już kolejny w internecie czuję się w obowiązku, by go znów umieścić i puścić dalej w obieg - może jeszcze ktoś z Was znajdzie w sobie powód. Bo każdy powód jest dobry.





Pod hasłem „Każdy powód jest ważny” ruszyła społeczna kampania profrekwencyjna zachęcająca do udziału w wyborach samorządowych. Jej pomysłodawcą i organizatorem jest koalicja organizacji pozarządowych Masz Głos, Masz Wybór.


Cel to zachęcanie Polaków do licznego i świadomego udziału w wyborach 16 listopada 2014 roku. Więcej na www.glosuj.org.pl. Kampanię wspiera działaniami lokalnych ponad 500 organizacji z całej Polski. - informacja ze strony www.maszglos.pl

Sporo informacji o tej akcji oraz o samych Wyborach Samorządowych w 2014 roku znajdziecie na stronie www.glosuj.org.pl




PS. jedna z partii wykorzystała domenę - chcąc powalczyć o wejścia na swoją stronę ustawiła domenę z podobnym rozszerzeniem - nie lubię takich zagrywek, bo wchodzę tam wtedy przypadkowo i od razu wychodzę, ale do statystyk pięknie im się policzy, że kolejny unikalny użytkownik ich odwiedził... :(  fuj, niefajnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz